سیرآب از آب حیات

از هر دری ...

سیرآب از آب حیات

از هر دری ...

سیرآب از آب حیات

کِشتِ ما را میتواند قطره ای سیرآب کرد

این قدر اِستـــادگی ای ابرِ دریادل چــرا ؟
صائب تبریزی

شادی روح شهدا و امام

صلوات

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۰ نگاه

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

این حدیث شریف که منسوب به حضرت محمد (صلوات الله علیه) می‌باشد را شاید خیلی ها شنیده باشند که فرمودند:

لو کان الدین (او العلم) معلقا بالثریا لتناوله رجال من ابناء الفارس

«اگر دین (و در روایت دیگری اگر علم) به ستاره ثریا بسته باشد و در آسمانها قرار گیرد، مردانی از فارس (پارس) آن را در اختیار خواهند گرفت.»

این حدیث شریف را هر موقع میشنوم به ایرانی بودنم افتخار میکنم که مهد علم ، هنر و تاریخ بشر است و هر موقع خبر جدید از توامندیهای علمی میشنوم بر عمق این حدیث شریف بیشتر پی میبرم .

جمعی از جوانان ایرانی محصولی را درست کرده اند که آب را تبدیل به سوخت خودرو میکند به این صورت که اکسیژن و هیدروژن موجود در آب را جدا کرده و از هیدروژن به عنوان سوخت استفاده میکند . لازم به تذکر است که این فن آوری فقط در آمریکا و در اختیار قسمت نظامی آنها است

                                                  *********************

گزارش زیر  مصاحبه ای است که با صاحب اختراع صورت گرفته که نظر شما را خواندن آن جلب میکنم .
🔹 سامانه‌ آبسوز اختراعی بنده، آماده نصب روی خودروهاست؛ به هیچ عنوان دنبال دریافت پول و أخذ حمایتهای مالی از دولت نیستیم و خودمان به اندازه کافی سرمایه داریم.
🔹برای سامانه آبسوز، راکتوری ساخته‌ایم که وظیفه تولید گاز مصرفی خانگی را برعهده دارد و به هیچ عنوان کشندگی، انفجار، آلایندگی در پی ندارد و کاملا سازگار با محیط زیست است.
🔹مهمترین چالش کنونی این است که اگر فردی ثبت اختراعی به نامش باشد و فرد دیگری روی همان اختراع، موضوعی را اضافه کرده باشد، اجازه ثبت به نفر دوم هم داده می‌شود و به بیان روشن‌تر، قانون «کپی‌رایت» در ایران بسیار ضعیف است و کوچکترین تغییر روی اختراع، می‌تواند نام مخترع را عوض کند.
🔹 این راکتور زمانیکه می‌سوزد، فقط بخار آب تولید می‌کند و اگر تقطیرش کنیم، می‌تواند تبدیل به آب شود؛ به همین دلیل از این سامانه، راکتور بزرگ تولید گاز مصرف خانگی از آب را ساخته‌ایم که توانایی گازرسانی به حداقل 100 خانوار شهری در منطقه‌ای مانند اردبیل را دارد.
🔹امریکا از 43 سال پیش به فناوری خودروهای آبسوز دست یافت و در ناوگان نظامی خود از آن استفاده کرد اما با توجه به اینکه چنین فناوری در آن کشور، امنیتی به حساب می‌آید کشور‌های در حال توسعه نباید تا 90 سال آینده از آن مطلع شده یا بهره‌برداری کنند.
🔹ما حاضریم سامانه را برای مسافت یک هزار کیلومتر به شکل رایگان برای متقاضیان، نصب و ضمانتنامه‌ای را دریافت کنیم همچنین برای 40 هزار کیلومتر یا دو سال گارانتی هم ارائه دهیم تا خیال متقاضیان نصب پکیج آبسوز راحت باشد.

گزارش کامل در اینجا بخوانید

 

کانال تلگرامی شرکت آبسوز که اطلاعات لازم رو در اختیار شما قرار میدهد     (اینجا) کلیک کنید

۹۶/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی